Tipy pred nákupu!
1: Pri preberaní výrobku, venujte prosím pozornosť potvrdiť, či vaše auto je vhodné na inštaláciu.Prosím, skontrolujte zavedenie nového výrobku na web, alebo poslať fotografiu z pôvodného auta stredovej konzoly na náš zákaznícky servis zamestnancov pre potvrdenie.
2: pokiaľ ide O inštalácii produktu, všetky sú nedeštruktívne dokovacej.Ak máte akékoľvek problémy počas inštalácie, kontaktujte nás, prosím o pomoc, neviem vyvodiť závery sami.
3: Pri inštalácii produktu, auto musí byť vypnutý, pred pripojením napájacieho vedenia. (Toto je vyhnúť sa vyhorenia zariadenia)
4: Ak neviete, pripojenie na pozíciu power postroj počas inštalácie, môžete nasnímať fotografiu a poslať ju, aby náš služby zákazníkom zamestnancov, a budeme poskytovať odborné technické pokyny pre inštaláciu.
5: Všetky modely výrobkov v našom obchode sú prispôsobené produkty pre špeciálne vozidlá, a musia byť naložené a overili pred predávajú.
6: Po zakúpení výrobku, je nutné venovať pozornosť na logistiku a dopravu stav a spolupracovať s colné odbavenie práce.Niektoré krajiny môžu generovať colné odbavenie poplatky (podľa národnej politiky), ktoré bude znášať kupujúci.
Otázka : Po nákupe, ako dlho trvá, než sa loď a ako dlho to trvá, aby sa dospelo.
Odpoveď: vo Všeobecnosti, balík a budú zaslané v priebehu 1-3 dní, 5 dní, najneskôr.
Otázka: Bude to nosenie moje auto inštalácie a je v súlade s týmito funkciami?
Odpoveď: Tam je úvod o pôvodnom auto stredovej konzoly na našich webových stránkach, alebo môžete poslať originál auto stredovej konzoly fotografie a model rok na náš zákaznícky servis pre potvrdenie a konzultácie.
Q: Môže cena výrobku sa zľavou?
Odpoveď: Naše výrobky majú jednotné maloobchodná cena (aj najlepšie ceny), a tam sú kupóny na uložiť stránku.
Otázka: Prečo nemali ste odpoveď na moju otázku.
Odpoveď: preto, Lebo máme jet lag.Pravdepodobne nie vedľa počítača.Ale náš zákaznícky servis vám odpovieme vám hneď, ako sme sa zobraziť správa.
1: O doručenie
Výrobky sa dodávajú v rámci 1-5 dní po zaplatení.Po úhrade, www.sedacky-jasna.sk trvá asi 12-48 hodín, potvrdenie platby na zaistenie bezpečnosti agent kanál.Uisťujeme vás, že raz schválený, budeme loď, ako rýchlo, ako je to možné.
Zásielky odosielané z Číny bude vyzdvihnúť www.sedacky-jasna.sk logistiky tím.Keď vo vašej krajine, môžete skontrolovať predaj podrobnosti sledovania na miestnu poštu, webové stránky.
① .Globálne dodávky (s výnimkou niektorých citlivých krajín).
② .My len loď na potvrdenej objednávky adresu.Vaša objednávka adresa sa musia zhodovať dodaciu adresu.
③ .Doprava času poskytol dopravca, s výnimkou víkendov a sviatkov.Expedičné lehoty sa môžu líšiť, a to najmä počas prázdnin.
④ .Venujte prosím pozornosť na príslušné colné odbavenie oznámenia SMS, alebo e-mailom informácie, a skontrolujte, či logistické informácie, spolupracovať s colné odbavenie práce.Ak nechcete dostávať výrobku do 30 dní, prosím, kontaktujte nás.Budeme sledovať zásielky a dostať späť k vám čo najskôr.
2: Výrobok po-predajný záručné podmienky:
① . 12-mesačnú obmedzenú záruku na chybné položky (s výnimkou umelých poškodenie alebo zneužitie po prijatí)
② .Doplnky sú so zárukou na 3 mesiace (s výnimkou darov, človekom z poškodenia alebo chyby)
③ .Po inštalácii produktu: Ak narazíte na nejaké problémy počas používania, kontaktujte náš služby zákazníkom technici on-line ich riešiť.Ak produkt je chybný a musí byť poslaný späť do továrne na opravu, prosím, povedzte nám, čo vada, a zabezpečiť sledovanie a doprava produktu môžete poslať späť Sledovacie číslo (expedičný poplatok do továrne je, hradí kupujúci, a expedičný poplatok z továrne, aby ste sa znáša predávajúci).
④ .Po produktu prekračuje 1-ročnej záručnej lehote sa kupujúci musí znášať po-predajný údržba nákladných.
Vytvorením objednávky na www.sedacky-jasna.sk, súhlasíte, že všetky vyššie uvedené politiky!
3. O priznaní a náhrady:
① .Po obdržaní tovaru: kupujúci je povinný skontrolovať packa
② .Jeden rok záruka:Táto záruka sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené človekom, nesprávneho používania alebo zmenu výrobku.
Ak máte problém v rámci 7 až 15 dní po obdržaní tovaru, kontaktujte náš služby zákazníkom zamestnancov online, aby to riešili.Ak problém nie je možné vyriešiť a stroj musí byť vymenený, môžeme ho nahradiť nový stroj pre vás bezplatne.Predávajúci zodpovedá za všetky náklady na dopravu.Ak máte produkt, problém do jedného roka od doručenia produktu, budeme poskytovať zadarmo záruka a pokrytie nákladov na náhradné diely.Kupujúci nesie náklady na dopravu.Ale prosím, kontaktujte nás najskôr vyriešiť po-predajný problémy.
③ .Späť
Môžete požiadať o "Č dôvodu vrátiť v lehote 15 dní".Tovar vrátený kupujúcim nebude mať vplyv na predávajúceho vedľajšiu, a náklady, ktoré vzniknú vrátenie a výmena tovaru bude sledovať princíp zodpovednosti.
④ .O Spätnú Väzbu
Ak máte akékoľvek otázky, prosím kontaktujte nás vopred, budeme sa snažiť pomôcť vám ho vyriešiť čo najskôr.Tiež, ak ste spokojní s produktom, po obdržaní a testovanie to, prosím, dajte nám dobrý prehľad, môže pomôcť viac zákazníkov
Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *